6 Kasım 2016 Pazar

Lacivert Trençkot Kombini : Mbfwi - 4.Gün


Herkese merhabalar
Mbfwi 4. günü gerçekten çok soğuktu. Çekim yaparken ne kadar zorlandığımızı tahmin bile edemezsiniz. Üzerimizde uzun trençkot olmasına rağmen fazlaca üşüdük ama yinede çok keyifli bir gündü. Bir çok tasarımcının koleksiyonlarını yakından izlemek harikaydı. Tabi defileden defileye koşturmak da bir o kadar yorucuydu.

Yeni looka gelecek olursak bugünün kombini Neslihan'dan geliyor. 
Bu kombinimde vintage bir tarz oluşturmak istedim. Trençkotum el dikimi ve fazlasıyla vintage bir havası var.  Trençkot  fazlasıyla oversize olduğu için küçük bir dokunuşla belimin inceliğini ön plana çıkartmak istedim ve belime de siyah bir kemer takmayı tercih ettim. Kombinimle uyumlu olduğunu düşündüğüm vintage kamel rengi çanta ve Zara dan aldığım Miu Miu benzeri balerin tarzı ayakkabımla tamamladım. Tam bir vintage kombin oldu. Umarım beğenmişinizdir.
Yorumlarınızı bekliyoruz:)












Trençkot: Sentetik Sezar Taksim
Ayakkabı: Zara ( Yeni sezon)
Çanta: Vintage
Bileklik: Mango (yeni sezon)
Gömlek: Mango
Kemer: Mango
Gözlük: Rayban

Sosyal medya hesaplarımız
Mail: lapermstyle@gmail.com

1 yorum:

  1. Harika olmuş. Çok güzel görünüyor. Tarzını çok beğendim.

    Takipteyim, bloglarıma bekleriz.

    kozmetik, kişisel bakım;
    http://makyajbox.blogspot.com.tr/

    Kızımla kitaplarımız, etkinliklerimiz, faydalı bilgiler, oyuncaklarımız;
    http://berilcimcime.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil