27 Ağustos 2013 Salı

BİTMEYEN ALIŞVERİŞİM / ENDLESS SHOPPING




Bir kaç aydır alışverişi biraz abarttım. her alışveriş merkezine gittiğimde bir şeyler almadan edemiyorum. Aslan burcu olarak tam bir alışveriş delisiyim. bazen aslan burcu olmasaydım diyorum.








Pull and bear 'den iki blazer ceket aldım. maskülen bir tarzı var. boyu biraz uzun. ama ben tarzını çok beğendim.ikisinin arasından seçim yapamadım ben de  iki rengini birden aldım. yeni sezondan.



Migros'tan metal kutunun içerisinde damla çikolatalı kurabiyelerden aldım. kutusu ilgimi çekti:)



Sokak kedileri için kuru ve yaş mama aldım. Her zaman çantamda kuru mama taşırım. buzdolabı poşetlerine koyarım. gördüğüm sokak kedilerine dağıtırım. mahallemdeki sokak kedilerine salam,sosis vs veririm. çünkü onlar çok muhtaçlar. her zaman bahçemde ve kapımın önünde su bulundururum. lütfen sizde bir kap su kapınıza koyun. 


21 yorum:

  1. Akmerkezde bır magazada görmüştüm incili askılarını çok şıklar bende onlara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Hi, nice to meet you, i'm your new follower :D
    Great post!!!!I love Pul and Bear.
    I want to invited you to my international giveaway http://valentinaclothedanew.blogspot.it/2013/08/ahaishoppingwin-free.html#comment-form thank you very much!!!

    YanıtlaSil
  3. Beautiful blog! would you like to follow eachother?
    Love,Monia!
    http://simplymyself10.blogspot.it/
    www.facebook.com/simplymyself10

    YanıtlaSil
  4. I'm loving your blog so much! So many lovely photos~ PS. I'm your newest follower via google (264) and bloglovin (65). I'd love it if you could check out my blog and follow me back as well! Also, if you'd like to keep in touch via FB or twitter, just do so and let me know so I can follow back =)

    http://sensiblestylista.blogspot.com/
    Twitter: Sensiblestylist

    YanıtlaSil
  5. HEPSİ ÇOK GÜZEL :)

    YanıtlaSil
  6. I love this post! :)

    thank you for your lovely comment ^^

    check out my new post:

    http://www.dreamloveshop.com

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle katılıyorum.Benim de bir kedim var ve mamasını diğer kedilerle de paylaşıyor tabiki de.Ben mamayı veterinerden alıyorum bi süre hills kullandık bulamayınca da şimdi veterinerimiz başka bir mama daha önerebileceğini söyledi onu yiyorlar hep beraber, mama sağlıkları için çok önemli.Yaş mamayı nasıl seviyor anlatamam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim kedi hills yemiyor. diyet proplan maması veriyorum. onu da pek yemiyor. yaş mamaya benimki de bayılıyor.tavuk falan da veriyorum iyicene şişmanladı. obez olmasından korkuyorum. senin kedin kaç yaşında ve rengi ne renk? merak ettim :)

      Sil
    2. Henüz yaşına girmedi 7 aylık, benimki 650 gramdı geldiğinde, keçi sütü tavuktu yaş mamaydı derken büyüdü gitti... Rengi krem yani beyazlı sarılı gibi küçükken daha da beyazdı:)Bloğmda da yeni paylaştım resmini. Senin kedin kaç kilo ne renk?

      Sil
    3. kedini şimdi blogunda gördüm. çok tatlı bir kedin var. benim kedim 5 yaşında turuncu beyaz. erkek kısırlaştırıldı. kaç kilo olduğunu bilmiyorum. hiç tartmadım. ama şişko. görenler hamile mi diyorlar :))

      Sil
    4. Teşekkür ederim eminim o da çok tatlıdır.:) Ne zaman kısırlaştırıldı?

      Sil
    5. kısırlaştırıldığında 9 aylıktı. ama dişi kediler daha erken kısırlaştırılması gerekiyormuş.

      Sil
    6. Reçel de erkek biraz daha vakti var yani:)

      Sil
    7. erkek kedileri kısırlaştırılması çok kolay oluyor. kısırlaştırılma işlemi 20 dk sürüyor.

      Sil
    8. O kadar kısa sürdüğünü bilmiyordum ama evet dişilere göre daha kolay olduğu söylenmişti veterinerde.

      Sil