24 Ağustos 2014 Pazar

Yeni sezondan neler aldım? Swatch, Stradivarius, Mavi, Pull and Bear, I am ....


Herkese Merhabalar
Tüm markaların sonbahar kış koleksiyonları mağazalarda yerini almaya başladı. Bir alışverişkolik olarak yeni sezonda kendimi kaybediyorum.. O kadar güzel şeyler var ki. Her şeyi almak istiyorum. Alışverişime gelecek olursak. Her zaman vazgeçilmezim olan koyu lacivert skinny jean pantolonlardan Mavi markasından 2 tane aldım.  Fiyat yazmayı sevmiyorum. fiyatlarını merak edenler yorum bırakabilir:)




Stradivarius markasının yeni sezonunda metal uçlu siyah sliponları görür görmez bayıldım. miu miu tarzı bir ayakkabı modeli.
Yine stradivarius tan siyah mat oxford ayakkabı aldım. klasik ve her daim şık duran oxford ayakkabıları giymeyi çok seviyorum. 


Stradivarius tan oversized kesim karamel rengi blazer ceket aldım. 


Pull and Bear den kızıl kahve tonunda boyfriend  blazer ceket ve 2 tane siyah yüksek bel skinny pantolon aldım.




Swatch tan macaronlu ve siyah beyaz çizgili 2 tane saat aldım. özellikle macaronlu olan çok tatlı:)


stil giyin. com un hediyesi bu karl broşa bayıldım. broşun tasarımcısı alvole :)


Bakırköy köstebek mağazasından bu poker broşu severek aldım.



Forum istanbul Avm deki I am mağazasından makas broş aldım. makas şeklinde olması çok değişik geldi.


Onda 9 çantacı dan pembe rugan cüzdan aldım. 
Umarım aldıklarımı beğenmişsinizdir yorumlarınızı bekliyorum.
sevgiyle kalın :)

20 yorum:

  1. Hepsine bayıldım! Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Hepsi müthiiiiş. Ayakkabılara ayrı bayıldımmm. Güle güle kullanın canlarım. :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzeel. Güle güle kullanın kızlar :))

    YanıtlaSil
  4. Sezon başında alışveriş yapanlar hep çok zengin gelmiştir bana :) Hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezon başında uygun fiyatlı bulunca alıyorum. Fiyatları o kadar yüksek değil ki. Genelde hep indirimi takip ediyorum. Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Çok tatlılaaaar!! Ama bence fiyatlarını yazarsan daha faydalı olur=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bende fiyat yazmak isterim ama bazen kötü yorumlar gelebiliyor. :)

      Sil
  6. Çok cici şeyler almışsın. Ayakkabıların fiyarlarını merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Oxford 100 tl. Slip on 80 tl :)

      Sil
  7. Hepsine bayıldımmm güle güle kullann :)))

    YanıtlaSil
  8. Makaronlu saat çok şeker, bayildim:) ceket ve ayakkabılarda çok hoş.hepsini güle güle kullan tatlim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindim.Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  9. Ceketlerin renklerine bayıldım resmen, Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. Makaronlu saat ne kadar acaba öğrenebilir miyim ? :)

    YanıtlaSil