29 Ocak 2015 Perşembe

İndirimli ve Yeni Sezon alışverişim...Zara,Michael Kors,Matmazel,Hm,Mango,Bershka

Herkese merhabalar
Bugün son aylarda  hem indirimli hem yeni sezon alışverişimi sizlerle paylaşmak istedim. 
Genelde yeni sezondan daha fazla alışveriş yapıyorum. 
İndirim zamanları bana mağazalar çok karışık ve kalabalık geldiği için kendime uygun bir şey bulamıyorum. 
İndirim zamanları mağazalar talan ediliyor resmen.
Bu yıl kendime söz verdim kıyafet alışverişlerin de indirimsiz almamaya çalışacağım daha planlı hareket edeceğim.
Sizler indirimden neler aldınız yorumlarınızı merakla bekliyorum.
Bakalım ben neler almışım.

Accessorize indiriminden bu kaset şeklindeki cüzdanı çok severek aldım.
Aksesuarlarda ilginç ve farklı olan şeyleri daha çok seviyorum.
Fiyat: %50 indirim 17 tl

2015  alınacaklar listemin ilk sıralarında bulunan  Apple MacBook air Laptopu sonunda  Kanyon Troy mağazasından aldım. 



Michael Kors portföy çantayı klasik duruşunu sevdiğim için aldım Dolabıma 2 siyah çanta eklemiş oldum.
fiyat: 279 tl

Matmazel marka Yeni sezon siyah çantayı ilginç ve farklı sapı için aldım desem yeridir yoksa kolay kolay siyah çanta almıyorum.
Fiyat: 127 tl


Zara yeni sezon dan camel rengi kabanı rahatlıkla herşeyle kombinleyebileceğimi düşünerek aldım.
Fiyat: 300 tl

Mango 'dan bu siyah kabanı maskulen tarzı hoşuma gittiği için aldım.
siyah herşeyle uyum da sağlıyor.
fiyat: 320 tl

Stardivarius 'dan bluzu hafif ışıltılı olması ve salaş duruşu için aldım. 
fiyat: 45 tl


Bershka dan bu iki dolgu botu yeni sezonda almıştım. Siyah ve camel rengi olması her kombinimle uygun olacağını düşündüm. 
Günlük hayatımda dolgu topuk ayakkabılar vazgeçilmezim.
fiyat: 130 tl +130 tl

Bershka nın bu ayakkabı ve çantasını yeni sezonda görüp çok beğenmiştim ama kararsız kalıp almamıştım.
 İndirimde karşıma çıkar çıkmaz bende bu fırsatı kaçırmak istemedim. Çok uygun fiyata ikisinide almış oldum.
 çanta indirimli: 17 tl
ayakkabı indirmli : 55 tl

H&m indirimleri gerçekten bir olay ben sadece bu eldivenleri tekli fiyatı 7 tl' ye aldım.

H&m 'in bu dudaklı ataşlarını görür görmez bayıldım.
Fiyat: 7 tl

H&m 'in bu metal bileziğini blazer ceketlerime yakışacağı düşüncesiyle aldım. Ve ilk defa bir metal bileklik bileğime tam oldu.
fiyat: 12.95 tl 

Aşağıdaki sosyal medya hesaplarımdan beni takip edebilirsiniz.

17 yorum:

  1. Bershka indirimi şahaneymiş ve sanırım kaçırdım :))
    Hepsi harika canımm güle güle kullanın :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirimi kaçırmış sayılmazsın hala indirim devam ediyor. Bence bir mağazaya bak güzel parçalar bulacağına eminim. çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  2. Hepsi birbirinden güzel, güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan canım H&M bilekiliğini çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım. Bu bilekliğin gümüş rengide vardı. istersen h&m bir bak :)

      Sil
  4. O Zara kabana bayildim! :)
    Hepsini guzel gunlerde kullan..

    YanıtlaSil
  5. yine çok zevkli bi alışveriş yapmışsın canım güle güle giy özellikle cüzdana ve Bershka ayakkabılara bayıldım ama buralarda bershka olmadığı için bi o kadar da üzüldüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım. Keşke heryere bershka açsalar. :)

      Sil
  6. Oh oh oh ne güzel şeyler almışsın, hepsini güle güle kullan canım:*

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan ne kadar güzel şeyler almışsın :) teşekkürler paylaşım için takipteyim bana da beklerim sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
  8. wuhuuuu parçaların çok güzel tarzına bayıldım sen benim gibi bi alışveriş tutkunusun belli seni tanıdığıma ve keşfettiğime memnun oldum bana da beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. beğenmene çok sevindim. hemen bakıyorum bloguna canım :)

      Sil