13 Mart 2014 Perşembe

Instagram Günlükleri 2





Her ay düzenli takip ettiğim dergiler vardır. bu ayda ınstyle ve all dergilerini aldım. Lofıcıel dergisinide alıyordum ama mart sayısını almadım. 

Gömlek: Twist
Çanta: Twist
Kulaklık: PHILIPS

Bıyıklı yaka uçları : bijou brigitte 


Gömlek: HM
kazak: Zara
broş: Twist



Filamingo broş: I AM 


el yapımı broş: aslıevieviblog


Bileklikler: Bakırköy

Markaların ilkbahar-yaz katologları çıkmaya başladı. 



Kendi objektifimden kareler

1 hafta boyunca taktığım tüm broşlarım. 


Pacman broşlar: Elephant brooch( bebek şenliği)


vespalı kız: Vreskala( bebek şenliği)


kedili broş: Forum istanbul I am 



bıyıklı broş: Bijou brigitte



cupcake broş: Twist



Kayık broş : kumm design (bebek şenliği)



Çok eskiden aldığım sliponlar vans ve draven. bu yılda sliponlar çok moda oldu. 


Çanta: Köstebek (taksim)
ayakkabı: vans




Peace slipon: Vans
Yılan deseni: H&M

Beni diğer hesaplarımdan da takip edebilirsiniz

Tüm Broşlarım için TIKLAYIN

10 yorum:

  1. çok eğlenceli bir post olmuş keyifle baktım bütün fotoğraflara:)

    YanıtlaSil
  2. Great pictures, very beautiful.
    Nice post)
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir post bayılıyorum instagram postlarına yaa :)
    Broşlarını yerim senin ne kadar da güzeller öyle :):)

    YanıtlaSil
  4. Postu okurken renk ve broş cennetine düştüm resmen :)
    İstanbul fotoğraflarını ayrı çok sevdim :) ellerine sağlık canım, çok güzel olmuş
    Kocaman sevgiler <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun beni cok mutlu etti Canım. Çok teşekkür ederim:))

      Sil
  5. Ben aslında hiiç broş sevmeyen biriydim ama seninkiler çok tatlı ve aslında ben de takabilirim dedim bugün ilk defa:)) Ama cesaret edebileceğimi düşünmüyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Sende takabilirsin broş takmak cesaret işi degilki. Herkes takabilir. :)

      Sil