13 Mart 2014 Perşembe

Instagram Günlükleri 2





Her ay düzenli takip ettiğim dergiler vardır. bu ayda ınstyle ve all dergilerini aldım. Lofıcıel dergisinide alıyordum ama mart sayısını almadım. 

Gömlek: Twist
Çanta: Twist
Kulaklık: PHILIPS

Bıyıklı yaka uçları : bijou brigitte 


Gömlek: HM
kazak: Zara
broş: Twist



Filamingo broş: I AM 


el yapımı broş: aslıevieviblog


Bileklikler: Bakırköy

Markaların ilkbahar-yaz katologları çıkmaya başladı. 



Kendi objektifimden kareler

1 hafta boyunca taktığım tüm broşlarım. 


Pacman broşlar: Elephant brooch( bebek şenliği)


vespalı kız: Vreskala( bebek şenliği)


kedili broş: Forum istanbul I am 



bıyıklı broş: Bijou brigitte



cupcake broş: Twist



Kayık broş : kumm design (bebek şenliği)



Çok eskiden aldığım sliponlar vans ve draven. bu yılda sliponlar çok moda oldu. 


Çanta: Köstebek (taksim)
ayakkabı: vans




Peace slipon: Vans
Yılan deseni: H&M

Beni diğer hesaplarımdan da takip edebilirsiniz

Tüm Broşlarım için TIKLAYIN

12 yorum:

  1. çok eğlenceli bir post olmuş keyifle baktım bütün fotoğraflara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindim.Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Great pictures, very beautiful.
    Nice post)
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir post bayılıyorum instagram postlarına yaa :)
    Broşlarını yerim senin ne kadar da güzeller öyle :):)

    YanıtlaSil
  4. Postu okurken renk ve broş cennetine düştüm resmen :)
    İstanbul fotoğraflarını ayrı çok sevdim :) ellerine sağlık canım, çok güzel olmuş
    Kocaman sevgiler <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun beni cok mutlu etti Canım. Çok teşekkür ederim:))

      Sil
  5. Found your blog randomly and I’d like to say it’s fabulous! You have amazing photos & style! Everything is perfect!

    would you like to follow each other?
    will be happy to see you in my blog!

    www.dianacloudlet.com

    YanıtlaSil
  6. Ben aslında hiiç broş sevmeyen biriydim ama seninkiler çok tatlı ve aslında ben de takabilirim dedim bugün ilk defa:)) Ama cesaret edebileceğimi düşünmüyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Sende takabilirsin broş takmak cesaret işi degilki. Herkes takabilir. :)

      Sil