15 Ağustos 2014 Cuma

İndirimden Neler Aldım? Mango, Twist,Lidyana, Casio,Defacto


Herkese Merhabalar
İndirim zamanlarında kendimi kaybediyorum resmen. ama bu indirimde çok fazla şey beğenip alamadım. Geçen sene indirimde alışverişi çok abartmıştım. Bu sene ihtiyacım olan şeyleri almaya çalıştım. 
İndirim sezonunda neler aldım. sizlerle paylaşmak istedim. 
Ne zamandır istediğim ütü izli kumaş pantolonları Twist'in indiriminde buldum. ama bana uygun bedenini zar zor nişantaşı Twist mağazasında bulabildim. tüm şubelerinde 34 bedeni kalmamıştı. siyah ve pembe renklerde 2 tane aldım. 170 tl ödedim. %50 indirim vardı. 


Benim için vazgeçilmez gömleklerden indirimden kaçırmadım. Mango'dan lacivert,beyaz,siyah renklerde basic gömlekler aldım. %40 indirimli 35 ve 45 tl arasına aldım. 


Mango'dan bu şık bilekliği %50 indirimli 25 tl ye aldım.




Lidyana. com dan 2 tane retro Casio saat aldım. gümüş ve altın renklerde seçtim. altın rengi %36 indirimli 80 tl, gümüş olan %31 indirimli 55 tl ye aldım.



De facto indiriminden evde giyebileceğim rahat tişötler ve taytlar aldım. hepsine 90 tl ödedim.
İndirimden aldıklarım bu kadardı. :)

Aşağıdaki sosyal medya hesaplarımdan beni takip edebilirsiniz.

10 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel görünüyor. Mango'nun bu gömleklerini ben de çok sevdim ve kaçırmadım. Güle Güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sende Güle güle kullan :)

      Sil
  2. Çok güzel şeyler almışsın.bilekliğine bayıldım :D

    YanıtlaSil
  3. Hepsine bayıldımmm güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel şeyler almışsın indirimden tatlım:) hepsini güzel günlerde kullan.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Rengin pembesine bayıldım. Bende bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hemen blogunuza bakiyorum :)

      Sil