17 Eylül 2014 Çarşamba

Boyfriend blazer ceket kombini


Herkese merhabalar. 
Yine bir stil postuyla karşınızdayım.  Bugün ki kombinimde boyfriend siyah blazer ceket tercih ettim.  Blazer ceket ve yeleklerden vazgecemiyorum.  Renk renk giyiyorum.  Bence her kombine şıklık katıyor. 
Siyah blazer ceketimin içine v yaka puantiyeli gömlek giydim.  Pantolon olarak hardal rengi skinny tercih ettim.  Aksesuar olarak da ceketimin yakasına alvole tasarim karl broş taktım.  Çanta olarak poker clutch ve ayakkabı da ise oxford dudak detayları ile kombinledim.  
Umarım kombinimi beğenmişsinizdir.  Olumlu veya olumsuz tüm Yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiyle kalın :) 
















Ceket: pull and bear
gömlek : HM
Pantolon: HM
Çanta: Romwe
Broş: Alvole
Ayakkabı: Yargıcı 
Saat: casio

Aşağıdaki sosyal medya hesaplarımdan beni takip edebilirsiniz.


17 yorum:

  1. Cantalarin her zaman ki gibi cok orjinal. Bayildim gule gule kullan.

    YanıtlaSil
  2. Bayildim ayakkabilara bennnnnn:))))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. BEBEYIMM saçlarınımı boyattın rengını çok begendımm :) kıyafette hoşş tabıkı ama dırek Saça baktım ben :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim sacimi boyatmadim. Kendi doğal rengi. Siyah giyince fotoğrafta ön plana çıkmış. Teşekkür ederim canım. :)

      Sil
  4. iyi giyinmek gerçekten zor iş ben beceremiyorum stilinle harika görünüyosun çok beğendim özellikle ayakkabıları:)

    YanıtlaSil
  5. Sanıyorum ki, en çok hoşuma giden o güzel broşlar!
    :)

    YanıtlaSil
  6. Kızlaaar postu gördüm yine içim açıldı, ceketi çok beğendim zaten clutch'ı söylememe bile gerek yok sanırım :)

    Yine yeniden çok iyisiniz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz canım güzel yorumun bizi çok mutlu etti :)

      Sil
  7. Awesome clutch!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  8. ya bu postada bayıldım süpersiin :)

    cansetabay.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. nasıl güzel ayakkabılar bunlar,çok beğendim.
    bende beklerım bloguma , sevgıler

    YanıtlaSil
  10. Cok cok begendim. ozellikle cantanizi. nasil satin alabiliriz bu cantayi...

    YanıtlaSil