22 Kasım 2014 Cumartesi

JELLY MONSTER DESİGN


Herkese Merhabalar

Beni takip edenler çok iyi bilir. Tam bir broş delisi olduğumu. Hatta broş koleksiyonum var. Küçük yaşlardan beri broş takmaya bayılıyorum. Ama öyle her broşu da takmam, benim için broş farklı ve ilginç olacak. 
Bugün de sizlere Melis`in sihirli elleri ile yaptığı jelly monster design markasını sizlere anlatacağım. Jelly monster desıgn ilk ınstagram da keşfettim.Profili ilk girdiğimde kendimi resmen masal dünyasında buldum. Harika pamuk şeker gibi bir profil vardı ve hayal bile edemeyeceğim birbirinden güzel el emeği tasarımları. Sevgili Melis polimier kilden harikalar yaratarak broş,kolye,bileklik ve kişiye özel tasarımlar yapıyor. jellymonster design markası tam yemelik, çok tatlı parçalarla dikkati çekiyor. Melis`e tüm broşlar için çok teşekkür ederim. Hepsini ayrı ayrı severek takıyorum. El emeği herşeye büyük saygım var. Sizde jellymonster design Melis`e sipariş verebilirsiniz.
jellymonster.sopsy.com için Tıklayın







Son üç fotograf jelly monster design aittir.



19 yorum:

  1. Cupcakeli olan şahane :)) bende çok severim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cupcake herzaman favorim benimde teşekkür ederim :)

      Sil
  2. tagledım tatlım seni http://kzmtkkokos.blogspot.com.tr/2014/11/mimmm-23-kendime-ayirdigim-zaman_22.html

    YanıtlaSil
  3. Kuşlara bayıldım çok harika dediğin gibi ;) Ama bu broşları almakla olmuyor senin gibi güzel kombinlemekte marifet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Güzel yorumun beni ne kadar mutlu etti anlatamam :)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım pembe kuş süperr :) Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Cupcakeli olan şahaneymiş. Güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
  6. ayy hepsi birbirinden şahane bayıldım sende güle güle kullan tatlım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. çok tatlılar gerçekten:)

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok şeker. Detaylar mükemmel. En çok da, en sondaki ediyle büdü kuşları sevdim. Bende de kolye merakı var da. ;)
    Bu arada takibe aldım sizi. Bana da beklerim. Sevgiler... :)
    http://mimiklibocek.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  9. Yine hepsi çoook güzeller kızlaaaaaarr :) bana broşu sevdirdiniz vallahi :) size bir başka yakışıyor amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz canım. broşu sevdirdiysek ne mutlu bize :)

      Sil
  10. Benim de takip ettiğim bir hesap broşlara bayıldım güle güle kullan :)
    Bana da beklerim www.locosmetico.blogspot.com ;)

    YanıtlaSil