27 Ocak 2015 Salı

Alışverişim:Bath&Body works,Loccıtane, Watsons,Gratis,Rossmann

Herkese merhabalar

Yeni bir alışveriş postuyla karşınızdayım.
Bakım alışverişi yaparken sadece ihtiyacım olan ürünleri almaya,gereksiz  alışveriş yapmamaya çalışıyorum ( kıyafet alışverişleri için bunu pek söyleyemem :)) 
Bir ürün aldığım da o ürünün dibini görmeden içim rahat etmiyor.
Çöpe atmak hiç adetim değildir.
Lafı çok uzatmadan indirimli ve indirimsiz neler almışım inceleyelim.

üstte ki mum
Bath & Body Works %70 indirim den  bu mis kokulu limonlu mumu tercih ettim.  
Bath &body works inidirimini ucuz atlattım desem yeri kendimi kaybetmedim sadece bir mumla alışverişimi tamamladım.
fiyat: 22 tl 

Rebul yeni kolonyalı mendil yapmış watsons mağazasında görüp mandalinalı olanından hemen aldım beni eskilere götürdü çocukluğumuzda da kolanyalı mendiller  satılırdı.
fiyat: 6 tl

Blistex el kremini blogger arkadaşım Gizem 'in tavsiyesi üzerine aldım şu zamana kadar kullandığım en güzel el kremi diyebilirim. 
gratis indiriminden 17 tl gibi bir fiyata aldım.
L'occıtane el kremi günlük dışarı çıktığım da çantamdan eksik etmediğim bir ürün çabuk emilmesi ve kokusu  bir harika.
Bu alışverişimde kiraz çiçekli olanını tercih ettim.
fiyat: 25 tl 30 ml

Kiehls matlaştırıcı ve gözenek sıkılaştırıcı nemlendiriciyi çok uzun yıllardır kullanıyorum.
yağlı ciltler için harika bir ürün.
fiyat: 88 tl

Nuxe temizleme köpüğü 1 senedir kullanıyorum.
günlük temizleme için güzel bir ürün.
fiyat: 60 tl


Rossmann 'den bulduğum bu tatlı peçeteleri severek aldım. 42'li olarak satılıyor ve fiyat olarakta gayet uygundu.
fiyat: 42'li paketi 10 tl


Aşağıdaki sosyal medya hesaplarımdan beni takip edebilirsiniz.


14 yorum:

  1. Seçimlere bayıldım.Hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Rengarenk seçimler , güle güle kullanın kızlaar :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumların için çok teşekkür ederiz canım.:)

      Sil
  3. Nuxe temizleme köpüğünü çok merak ettim. Lekelere gözeneklere veya siyah noktalara karşı bir vaadi var mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuxe temizleme köpüğü sadece yüzü nazikce temizliyor başka bir özelliği yok:)

      Sil
  4. Güle güle kullan :) Bu arada Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  5. Kızlaarr bu zamana kadar en beğendiğim en güzel fotoğraflar bunlar oldu, cidden çok çok beğendim :)
    Kremi beğenemenize de çok sevindim ama ben de L'occitane krem ile ilgili yorumlarınızı merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz canım beğendiğine gerçekten çok mutlu olduk. L'occitane el kremi çabuk emiliyor gündüzde rahatlıkla kullanılabilir. Tabi Blistex el kremi daha güzel bizce.:)

      Sil
  6. Sabunlu mendiller çıktı kolonyalı mendilleri unuttuk. Zaman zaman aklıma gelir ama aramayı düşünmemiştim. Haberimin olması iyi oldu. Tüm aldıklarınızı iyi günlerde kullanın. İyi alış-verişler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolanyalı mendillerin yerini hiçbir şey doldurmuyor bence. Tekrar geri dönmelerine bende çok sevindim. yorumunuz için çok teşekkür ederim:)

      Sil
  7. Güle güle kullan tatlım peçeteler şahane ! :*

    YanıtlaSil