28 Haziran 2013 Cuma

BUGÜN Kİ ALIŞVERİŞİM



















BUGÜN Kİ ALIŞVERİŞİMDE BUTİKTEN 6 TANE GÖMLEK ALDIM. 2 TANESİ YAKASI TAŞLI, DİĞERLERİ AYNI MODELDEN 4 TANE ALDIM. FUŞYA, MERCAN, BEYAZ, PUDRA RENKLERİNDE. FİYATLARI TEKİ 25 TL.  UCUZA BULUNCA HER RENGİNİ ALAYIM DEDİM. KUMAŞLARI ÇOK KALİTELİ.
GRATİSTEN TONI&GUY SAÇ MASKESİ ALDIM. YENİDEN YAPILANDIRICI,NEMLENDİREN , DAHA PARLAK VE YUMUŞAK SAÇLAR İÇİN MASKE. 40 TL
NEXCARE BANYO SÜNGERİ 7 TL
DOVE NARLI DUŞ JELİ 6.50 TL
LOREAL ELSEVE NEM KOLAJEN ŞAMPUAN: ELEKTİRİKLENEN SAÇLAR İÇİN. 10 TL
D&R DEN EL YAPIMI GERÇEK DERİ 2 KALEM ALDIM. TEKİ 15 TL

16 yorum:

  1. Bluzlara bayıldım özellikle yakası taşlı olanlara.. Çok cici duracaklarına eminim...
    Tüm alışverişlerin harika. DR ve bu deri kalemleri görmemişim hemen ben de gidip bakayım.. Çok güzel günlerde kullan inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Gömleklerine bayıldım, ne kadar cici renkler seçmşsin!:))

    YanıtlaSil
  3. bayıldım ya harikalar çok zevklisin valla..

    YanıtlaSil
  4. Gömleklere bayıldım, hepsi ayrı ayrı güzel. Nem kolajen serisi gayet güzel, ben memnun kaldım. Güzel günlerde kullan aldıklarını canım. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nem kolajeni ilk defa deneyeceğim. inşallah ben de memnun kalırım. yorumun için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. taslı bluzlara bayıldım bende canımsaglıklııı günlerde gıyy

    YanıtlaSil
  6. Gömlek ve bluzlarını çok sevdim, çok tatlılar :)
    Kalemlerinede ayrı ayrı bayıldım, farklı şeyleri seviyorsun anladığım kadarıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜRLER:)FARKLI OLAN ŞEYLERİ ÇOK SEVİYORUM:)

      Sil
  7. Hey!How are u?Your blog so cute!Do u want to be the best in blogspot?!
    Do u want to have many many fans in your blog?COME ON!
    I did new blog and I want to public in my blog , tops amazing and very interesting blog.We have many nomination for your blog :

    TOP 7 "cute " BLOG IN JUNE
    TOP 10 "I AM a MUSLIMAH " BLOG IN JUNE
    TOP 5 "THE BEST " BLOG IN JUNE
    TOP 7 "THE MANY FANS " BLOG IN JUNE
    TOP 7 "LOVE FOODS " BLOG IN JUNE
    Come on!GIVE ME YOUR BLOG AND WIN THE NOMINATION !

    go to the my blog zoom--me.blogspot.com and write your in comment link by your blog

    YanıtlaSil
  8. gomleklerine bayildimmmmm bir gomlek delisi olarak hepsi cok harika iyi gunlerde kullan hepsini canim :)

    YanıtlaSil
  9. Off o kalemleri yerim ben çok tatlılaar :)

    YanıtlaSil