17 Haziran 2013 Pazartesi

ZEBRA TİŞÖRT İLE ŞORT KOMBİNİ








BUGÜN Kİ KOMBİNİMDE DE FACTO ŞORTUMU ZARA'NIN ZEBRALI TİŞÖRTÜNLE GİYDİM.
TWİST'İN VİZON RENGİ PORTFÖYÜNÜ TAKTIM.BU ÇANTANIN KOYU YEŞİL OLANI DA VAR. NE YAPAYIM HER ŞEYDEN 2 TANE ALIYORUM:)  GÜMÜŞ SUPERGALARIMLA TAMAMLADIM.VAZGEÇİLMEZİM BİLEKLİKLERİMİ DE TAKTIM.

                                TİŞÖRT: ZARA
                                ŞORT: DE FACTO
                                ÇANTA: TWİST
                                BİLEKLİKLER: TRESERA VE STRADİVARİUS
                                AYAKKABI: SUPERGA
                             

7 yorum:

  1. Bileklikleri çok beğendim :)

    http://dollyneverland.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı ve spor bir kombin olmuş papişlerine bayıldım güzel günlerde giy ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)

      Sil
    2. Bu arada canım senden kozmetik ürünleride görmek isterim,twiterdanda takibe aldım haberin olsun. (:

      Sil
  3. çantalarınıza bayılıyorum bana yakın bır yerde twist mağazası yok kı yarın gıdıp hepsinden alsam

    YanıtlaSil