25 Haziran 2014 Çarşamba

Noramore Farklı Tasarımlar


Herkese Merhabalar
Bugün bahsetteceğim tasarım markası Noramore.
Bu markayı Instagramda tanıma fırsatım oldu. Instagram profiline bayılıyorum. kedilerini,tasarımlarını severek takip ediyorum. Öncellikle hediyesi için çok teşekkür ederim.
Noramore kolye,broş ve yüzükler bizzat Nora tarafından çiziliyor. tüm tasarımlar plexiglass malzemesinden üretiliyor. ve ortaya harika tasarımlar çıkıyor..  Ben baykuş kolyeme bayıldım.
Noramore`un o kadar çok tatlı tasarımları var ki. 
insan hangisini seçsem diye kararsız kalıyor. tekrar çok teşekkür ediyorum. Sizde Noramore farklı tasarımlarını merak ediyorsanız aşağıdaki linkleri tıklayın.



Mail: meetnora@gmail.com





3 yorum:

  1. Baykuşlu kolyeye bayıldım.Hemen bakıyorum tasarımcısına. supermiş gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim kolyemi. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok şeker bir kolye. Harika bir tasarım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil