9 Ekim 2014 Perşembe

İncili Kazak Kombini


Herkese Merhaba
Yavaş yavaş havalar soğumaya başladı. Dolaplardan artık kazakları çıkarmaya başladık.
Bugünkü kombinimde pudra pembesi incili kazağımı pembe ütü izli pantolonla kombinledim. Aksesuar olarak da klaket çanta ve pullu oxford ayakkabımı tercih ettim. 
Bu kombinimde tabi ki broş takmazsam olmazdı. ınstagramda tanıdığım jelly monster design in cupcake broşunu taktım. Bu cupcake broşumu ayrı bir seviyorum. Tüm tasarımları tam benlik. çok tatlı ve şirin. Sizde jellymonster design Melis hanım'ın harika tasarımlarına bir bakın derim:)
 Instagram: jellymonsterdesign tıklayın

Bilekliklerim Layella jewellery. El yapımı bileklikler için layella jewellery çok teşekkür ederim. layella jewellery ınstagramda tanıma fırsatım oldu. Tüm takıları el yapımı ve hepsi birbirinden güzel. Sizde layella jewellery harika takılarına bir bakın derim. :)
instagram:layellaboutiquejewellery tıklayın
Facebook: Layella-Boutique-Fashion-Jewellery tıklayın
www.layella.com.tr tıklayın

Yorumlarınızı merakla bekliyorum
sevgiyle kalın :)




















23 yorum:

  1. Bu kadar çok görsele gerek yokmuş açılana kadar pc kastı, ama yine de güzel kombin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısınız ama her kombin için 200 fotoğraf çekiyorum biraz elemesi zor oluyor. anca 15-20 fotoğraf secip koyabiliyorum. şimdi 5 fotoğrafı sildim. yorumlarınızı dikkate alıp daha az görsel koymaya çalışacağım. yorumunuz için çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. O pullu oxfordlarını çok beğeniyorum. Bide incili kazak benim olsa kesin kıyamaz, fazlada giyemezdim. Neden bilmiyorum ama öyle takıntılarım vardır çok beğendiğim şeyleri eskicek diye fazla giymem hehe :) Çok şirin bir kombin olmuş ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Incili kazagi bende fazla giyemiyorum incileri her giydigimde dökülüyor. Biraz hassas ama en değerli kazagim diyebilirim. Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. kazak çok güzel bayıldım... çok romantik sonbahara yakışır bir kombin olmuş harikasın canım :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/2014/10/gezi-mallorca-adasi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. kombininin her parçasına ayrı ayrı bayıldım. şeker tadında bir post olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Görseller bir hayli fazla olmuş gerçekten ama güzel kombin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Görselleri birazda olsa azalttim :)

      Sil
  6. Yaa kızlar siz valla bu işi biliyosunuz :) Kazak tarzım değil ama gömleğe, pantolona diyecek lafım olamaz, über süperler!!
    Çanta zaten pastanın kreması olmuş!
    Yine içim açıldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederiz canım. Yorumların bizim için çok değerli :)

      Sil
  7. Pembiş pembiş çok cici bir kombin olmuş, çok güzel görünüyorsun. :)

    YanıtlaSil
  8. çok çok çok beğendimm :)))

    YanıtlaSil
  9. kazak twistin yeni sezonundan mı

    YanıtlaSil
  10. Kazak ve gömlek kombini hoşuma gitti :)

    http://yeserenyaprak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Love the whole look
    but the bag is so original!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil