14 Ekim 2014 Salı

Son zamanlarda neler yaptım 2


Herkese Merhabalar
Son zamanlarda ınstagram hesabıma yüklediğim birkaç fotoğrafı sizlerle paylaşmak istedim.  Instagram ve diğer sosyal medya hesaplarıma genellikle renkli ve eğlenceli fotoğraflar paylaşmaya çalışıyorum.  Özellikle dergi ve macaron detaylarına bayılıyorum. 



Sophie kinsella nin tüm kitaplarını severek okudum.  Özellikle alışverişkolik serisi bir numara.  En çok eğlendiğim ve güldüğüm yazar Sophie kinsella :)



Sağlıklı atıştırmalık meandmuesli yi tavsiye ederim.  Ben çok sevdim.  Hem lezzetli hemde sağlıklı :)


J.k rowling Harry Potter serisini çok severek okudum.  Ama boş koltuk bende hayal kırıklığı yaşattı.  Beğenmedim.  zorla okudum desem yeridir.

P*ç güveysinden hallice kitabını hiç beğenmedim.  Saçma buldum.  Benim için okumak zaman kaybıydı.

All magazine dergisinin all detay bölümüne çikolatalı fotoğrafım çıkmış çok mutlu oldum:)

Backhaus macaronlari bir harika. :)


Biz çocukken bakkallarda altın para şeklinde çikolatalar satılırdı. ben onlara bayılırdım. Migros markette şans eseri bu altın çikolatalar karşıma çıktı. almasam olmazdı. benim için çok nostaljik oldu :)


Blogum için ne zamandır kartvizit tasarlatmak istemiştim. sonunda bloguma uygun pembe puantiyeli bir kartvizit tasarlattım. Ben bayıldım. sizce de tatlı olmamış mı?







Jelly monster tasarım bu broşlar sizce de çok tatlı değil mi.? En çok baykuş ve cupcake seviyorum.  

Instagram da sürekli fotoğraf paylaşıyoruz.  Bayagi aktifiz yani bizi Instagram da eğlenceli ve renkli dünyamıza bizi takibe alarak katılabilirsiniz.  @laperm_style TIKLAYIN
Umarım postumu beğenmişsinizdir. Sevgiyle kalın :) 


Aşağıdaki sosyal medya hesaplarımdan beni takip edebilirsiniz.


8 yorum:

  1. Bayiliyorum kizlar hesabiniza renkliliginizle ruhumuzu aydinlatiyorsunuz :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Çok mutlu olduk :)

      Sil
  2. Ne renkli cıvıl cıvıl fotoğraflar öyle. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Fotolar harika canım ya, takipteyim :)

    YanıtlaSil
  4. Her kare birbirinden güzel canım para çikolatalar beni anılara götürdü bende alayım sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ödülün var tatlım
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulumu-aldm-aaaa-dostlar.html#gpluscomments

    YanıtlaSil
  6. Ben de bir dart ödülünüz var:)
    http://huzunsarisi.blogspot.com.tr/2014/10/iki-dart-odulu-aldm-hayrl-olsun.html

    YanıtlaSil