23 Mart 2016 Çarşamba

Sokak Stili: Kadife Blazer Ceket Kombini


Herkese Merhabalar
Çok uzun zaman sonra bloga nihayet stil postu yazabiliyoruz. Blogu aksattığımızın farkındayız. O kadar yoğun ve koşturmalı bir hayatımız var ki, size anlatamayız. Yeni yerler, keşifler, lansmanlar. defileler ve fotoğraf çekimleri derken blogumuzu unuttuk desek yeridir. Bundan sonra blogumuzda daha çok post göreceksiniz. Daha çok içerik yazacağız.
 Bugünün kombini ise Aslıhan'dan.
Aslıhan ''Bugünkü stil postumda dikkat çekici bir parça olan kadife taşlı blazer ceket giydim. Twist marka kadife ceketi çok severek aldım. Acil çıkan bir davet yada lansmanda 'ne giysem acaba?' derdini ortadan kaldıran bir ceket.  Şık bir parça olduğunu düşünüyorum. Dikkat çekici kadife ceketimi daha basıc parçalarla kombinlemek istedim. Pantolon olarak  boyfriend jean ve siyah klasik oxford ayakkabı ile kombinimi tamamladım.
Umarım kombinimi beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı merakla bekliyorum. Keyifli günler:)





Taşlı blazer ceket: Twist
Pantolon: Pull and Bear
Ayakkabı: Stradivarius
Çanta: Nişantaşı
Saat: Cheapo 

2 yorum: