11 Eylül 2013 Çarşamba

FOTOĞRAF MAKİNEM
























Çektiğim fotoğrafları hangi makine ile çektiğimi merak edenler oluyor. ben de buna açıklık getirmek için bir post hazırladım. 
Kullandığım makine : NİKON D3100 ayrıntılar için tıklayın
lens : 18-200 vr kit tak-gez lens ayrıntılar için tıklayın
Nikon makineleri hakkında merak edenler tıklayın

Daha önceleri 18-55 lens kullanıyordum. ama uzak çekimler için yetersiz kalıyordu. sonradan 18-200 vr lens aldım. bu bana yeterli oluyor. genelde makineyi devamlı yanımda taşıyorum. ama yanımda taşıma konusunda biraz zorlanıyorum. biraz ağır geliyor. profesyonel makine almak isteyenler  taşıma konusunda zorlanabilirler. almadan evvel bunu göz önünde bulundursunlar. fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. zaten bir sürede eğitimini almıştım. fotoğraf eğitiminin de çok faydasını gördüm. bakış açım değişti. 
Çektiğim bazı fotoğraflar için tıklayın eğer fotoğrafçılıkla ilgili aklınıza takılan bir soru olursa seve seve yanıtlarım.

6 yorum:

  1. Ben de bi heyecanla eski fotoğraf makinemi bırakıp nikon d3200 aldım, umarım beklentilerimi karşılar, zaten beklediğim çok şey yok da neyse bence bilgilendirici bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. d3200 de iyi bir makine. ileride de lens alırsın. tabi uzak çekim yapacaksan. Bizim fotoğraf kursundaki hocamız fotoğraf makinesi önemli değil. önemli olan fotoğrafı çeken kişidir. demişti. en iyi makinen de olsa güzel fotoğraf çekmek biraz yetenek işi.

      Sil
    2. Doğru söylemiş :)

      Sil
  2. Cameras are a big love of main-the Nikon one is a killer! Great snaps!!!

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    YanıtlaSil
  3. Küçük kardeşim fotoğraf makinesi aşığı, fotoğraf çekmeyide, çekilmeyede bayılıyor :) Bu postu görse dibi düşer kesin :))

    YanıtlaSil
  4. Waovv tam bir fotoğraf tutkunu ile karşı karşıyayız. Nikon'u çok bilmiyorum ama bu giriş seviyesi makinesi sanırım. Ben Canon'cuyum 5D Mark II kullanıyorum, göz atabilirsin :)

    sevgiler...

    sebnemorhun.blogspot.com
    http://sebnemorhun.wix.com/gallery

    YanıtlaSil