6 Eylül 2013 Cuma

WATSONS VE GRATİS UFAK ALIŞVERİŞİM







Alışverişte giydiğim bebe yaka bluz,dudaklı broş ve bileklik kombinim.

Dudaklı peçetemle ve broşumun uyumu:)




                 

Gratis'in bu desenli peçetelerine bayılıyorum. Gratise her gittiğimde alamadan yapamıyorum.




Palmolive bu duş jelinin kokusuna bayıldım. Genelde duş jeli pek kullanmam. biraz hassas bir cildim var. ben de duş jelleri alerji yapıyor. Duş jeli yerine zeytinyağlı sabun kullanmayı tercih ediyorum.
 




Watsons'un hafif renk veren lip balmı çok eskiden kullanmıştım. şimdi tekrar aldım. 

watsons'un çilekli el kremi. ilk kez alıyorum acaba iyi nemlendirir mi? deneyip göreceğim.


watsons'un kampanyasından 1 banyo ürünü alana 2.si hediye.



Renkli oje asla kullanmam. bunları da bir arkadaşıma hediye aldım.




18 yorum:

  1. Aaa oje neden kullanmıyorsun, şaşırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SÜRMEYİ BECEREMİYORUM VE HOŞUMA DA GİTMİYOR.AMA TIRNAK BAKIM ÜRÜNLERİ KULLANIYORUM. AMA ŞEFFAF OLARAK.

      Sil
  2. Güle güle kullan canım , watsons lip balm ı bende severek kullanıyorum viÜcut ısına göre renkleniyor diye duymuştum bende çok koyu bür pembe oluyor ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. WATSONS LİP BALMI EN SON 5 VEYA 6 YIL ÖNCE ALMIŞTIM. VE TEKRAR ALMAK İSTEDİM. GALİBA BUNU DA BİR ARKADAŞIMA VERECEĞİM.PEMBE YAPIYOR DUDAKLARI. KENDİ DUDAĞIM ZATEN KIRMIZI. PEK FAZLA DİKKAT ÇEKMESİNİ İSTEMİYORUM.

      Sil
  3. Desenli peçetelere bayıldım :) Birde broşlara ilgim arttı sendeki bu tatlı broşlarını gördükçe umarım bende alır kombinlerim :) Harikasın !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) broşlara karşı çocukluğumdan beri ilgim var. broşlara ilginin artmasına sevindim. :) herkes broş sevmiyor maalesef.

      Sil
  4. güle güle kulan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  5. Desenli peçeteler bir harika !!
    Güle güle kullan sevgiler ..

    YanıtlaSil
  6. iyi günlerde kullan hepsini. Broşun bir harika

    YanıtlaSil
  7. Lovely outfit!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  8. Wayy yavaş yavaş kozmetikle ilgili şeyler alıyorsun canım yakında ürün yorumlarıda görmek isterim artık senden :)güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LİP BALM VE OJELERİ ARKADAŞLARIMA HEDİYE VERECEĞİM. HALA KOZMETİK ÜRÜN KULLANMIYORUM. :)

      Sil