10 Eylül 2013 Salı

YARGICI OXFORD










Bugün ki kombinim de yargıcı oxford ayakkabılarımı kombinledim. accesorize camel rengi çantamı ayakkabılarımın rengiyle uyar diye düşündüm. hem tarzlarını birbirine yakın buldum. siyah bebe yaka bluzumu giydim. ve vazgeçemediğim koyu mavi skinny pantolonumu giydim. umarım kombinimi beğenmişsinizdir. yorumlarınızı bekliyorum. :)

                            Bluz : butik
                            pantolon: levis
                            çanta: accesorize
                            ayakkabı: yargıcı

13 yorum:

  1. ayakkabıların çok şık güle güle giy ama ne yalan söyleyeyim ben gözümü çantandan alamadım..

    YanıtlaSil
  2. bu arada seni mimlemiştim eğer cevaplamak istersen işte mim soruları bloğumda http://benimlehersey.blogspot.com/2013/09/woww-ilk-defa-mimlendim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENİ MİMLEMİŞLERDİ BU SORULARA CEVAP VERMİŞTİM. YİNE DE TEŞEKKÜR EDERİM :)

      Sil
  3. Yine bayıldım yine yine :)

    YanıtlaSil
  4. Çantada kaldı aklım benim :)

    YanıtlaSil
  5. Sanırım bu kombin kısacası ^^uyum..çok hoşuma gitmedi :/

    YanıtlaSil
  6. Yakıştırmışsın yine, ayrıca mimledim seni.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) mimlediğin için de teşekkürler :)

      Sil
  7. Kibar bir oxfordmuş güle güle giy bende kavuştum bebeklerime yani oxfordlarıma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler. sen de oxfordlarını güle güle giy :)

      Sil