3 Eylül 2013 Salı

TERGAN SİMLİ OXFORD AYAKKABIM / OXFORD STONE SHOE











Bugün alışveriş merkezin de dolaşırken. Mağazanın vitrininde bu simli oxfordları görünce hemen mağazaya girip denedim. Bu ayakkabılara aşık oldum resmen. Ama inanılmaz dikkat çekiciler. Oxford oldukları için hem maskülen , simli ve kurdeleli olduğu için de çok feminen duruyor. Tergan'da Hemen aldım.  %100 deri. 
Bu tür ayakkabıları nasıl buluyorsunuz beğenip beğenmediğinizi merak ediyorum.yorumlarınızı bekliyorum. 
Bu tarz ayakkabıları MİU MİU markası da yapmıştı. hatta bunun tıpkısının aynısı.
Aşağıda ki fotoğraflar MİU MİU markasının oxfordları.









27 yorum:

  1. Bayıldım. Gerçekten çok şık. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  2. Coookkk guzeller :) ama ben cesaret edip giyemem heralde senn kombinini merak ediyorm ve bekliyorm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.bu ayakkabıyı sade parçalarla kombinlemeyi düşünüyorum:)

      Sil
  3. Aşırı sevimliler, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. çok tatlılar bunun aynısını haftaya dıy projesınde yapıcam bende : ) sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ayyyyy ne kadar güzel ya bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  6. Bunlar nasıl güzel şeyler öylee, çok güzeller canım güzel günlerde kullan.:)

    YanıtlaSil
  7. Fiyat çok uygun evet!!Harika birşey bu ama ya güle güle kullan eskit canım çook süper !!

    YanıtlaSil
  8. Çok güzelmiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  9. aman Allah'ım bunlar Sindirella'nın ayakkabıları olmalı!!! çok güzeller giymeye kıyılmaz:)))
    güle güle güzel günlerde giy cnm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.güzel yorumun için:)

      Sil
  10. çok beğendim gerçekten helede kurdeleli olması ayrı bi hava vermiş.. güle güle giy..

    YanıtlaSil
  11. bayıldım gerçekten çok şık..

    YanıtlaSil
  12. hımmmm güzel, bunu giymek cesaret ister :) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  13. çok beğendimmmm, gerçekten çok zevkli birisin :)

    YanıtlaSil
  14. Gözlerim kamaştı, gerçekten çok güzelmiş. :) Sadece topuk kısmındaki taşları çok beğenmedim. Güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. :) ben de topuk kısmında ki taşlarını ilk görünce çok beğenmiştim. renkler ve zevkler tartışılmaz herkesin tarzı olmayabilir :)

      Sil
  15. Ben simli her şeye bayılırım ayakkabıları da çok gördüm içim gitti ama hep kararsız kaldım, hani ilk kez gözlük takan kimseler bir süre herkes bana mı bakıyor kafası yaşar ya:) bu ayakkabıyı giysem herkes bana mı bakar diye çekindim:) sonuçta simden oluşmuş ayakkabı hiç yapılmamış bir şey(26 yıllık hayatımda ben görmedim en azından :P :))
    GÖRÜŞMEK ÜZERE..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simli ve payetli ayakkabıları bu sezon ve geçen sezon da VANS,SUPERGA,SHOETEK,MİU MİU,BERSHKA,CONVERSE VE daha fazlası da var. bu gibi markalar çok yaptı.görmemiş olman imkansız.bence hatırlamıyorsundur. bugün bu ayakkabıları giydim.Çok hoş tepkiler aldım.Yine çok abartılacak bir durum yok. yaşadığın yere ve semte de bağlı.

      Sil
  16. ne güzel şıkır şıkır, güle güle kullan...

    YanıtlaSil