10 Ekim 2013 Perşembe

Gri Blazer kombini














Gri blazer ceketimi desenli gömleğimle giydim. ceketime broş taktım. zaten broş takmadan duramıyorum. çanta olarak nar çiçeği matmazel çantamı ve nike dunk dolgu topuk sneakerlarımla tamamladım.
                              Ceket: Pull and Bear
                              Gömlek: Twist
                              Pantolon: Levis
                              Çanta: Matmazel
                              Broş: Vreskala
                              Ayakkabı: nike dunk sky high

9 yorum:

  1. i love your bag and sneakers!

    xoxo,
    TVL

    YanıtlaSil
  2. Çanta ve broşu çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. gömleğini çok beğendim güzel kombin olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Çok şık olmuşsun canım senin çanta seçimi hayranım çok zevklisin :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çantalarımı beğenmene çok sevindim:) teşekkür ederim.

      Sil
  5. broşlarıma göz atmak istersen beklerim canım :)

    YanıtlaSil