27 Ekim 2013 Pazar

PLAK ÇANTA ve POP ART CONVERSE














Farklı tasarım olan çantaları ve aksesuarları hepinizin bildiği gibi çok seviyorum. bu converse ayakkabıyı kendim keçeli kalemle boyadım. deri yakalı kazağıma kedili broş taktım. Köstebek'ten aldığım. plak çantamı herşeyle kombinleyebiliyorum. 
Dolabımda genelde çanta,ayakkabı ve aksesuarlarım hep renkli olduğu için pantolonumu genelde koyu tercih ediyorum.

             KAZAK: PULL AND BEAR
             PANTOLON: LEVIS
             AYAKKABI: CONVERSE
             BROŞ: VRESKALA
             ÇANTA: KÖSTEBEK
             BİLEKLİK: TRESERA

8 yorum:

  1. Tarzını çok beğeniyorum zaten :)
    Converse de çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. İşte bu kombin tam anlamıyla kusursuz!

    YanıtlaSil
  3. 9 yildir plak cantam var bi lackerr kirdim yeniledim,bitileri bende begendi hediye ettim derken defaalarca aldim ve severek kullaniyorum :) eski versiyonlarinda cantanin kapatma butonlari tutma yerinin iki yanindaydi simdi ortasinda.sanki onlar bi tik daha hostu ama artik gep boyleler davul seklindekide var ama ben en cok bunu kullaniyorum

    YanıtlaSil
  4. Aynen suan eski versiyonlarını 2 tane mevcut ama çok çizildiler onları kullanmıyorum. Bu en son aldigim. Gerçekten çok kullanıslilar. 3 tane davul şeklinde var. Ama birini hediye ettim. Blogda resimleri var. Yorumun için teşekkürler:)

    YanıtlaSil