28 Ekim 2013 Pazartesi

KÜÇÜK BİR ALIŞVERİŞ....




Bijou Brigitte'den aldığım pembe şapkalı ve bıyıklı broşa ilk görüşte bayıldım. koleksiyonuma bir parça daha eklemiş oldum.


Bir bijüteriden bu iki fiyonk tokayı aldım ama ben bunları broş olarak kullanacağım.


Kinder'in süpriz yumurtalarından şirinler oyuncakları çıkıyor. bana da bunlar çıktı. çok şirinler:)


Bakırköy'den bir bijüteriden bu taşlı kolyeyi çok severek aldım.


Seba Med doğal deodarantını aldım. ve denedim bence ter kokusunu engellemiyor.ben memnun kalmadım.En iyi NIVEA ve KİEHLS rollon.





LC WAİKİKİ 'den bu şirin ev terliklerinden aldım. her sene bu tarz mutlaka alırım. çünkü bir senede eskiyorlar. sadece bir markanın 2 sene kullandım o da Marks and spencer 'dı. Lc waikiki'nin fiyatına göre bence ev terlikleri kaliteli.



Yüzük pek takmasamda I am den bu yüzüğü görünce alamadan edemedim.

17 yorum:

  1. OO bayıldım!! Özellikle kolyene ve sarı tokana nasıl broş yapacaksın çok merak ediyorum? Broşuna da diyecek laf yok. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. fiyonkların arkasına silikon tabancasıyla broş iğnesi yapıştırıp takacağım:)

      Sil
  2. Ev terliklerine bayıldııııııım :)

    YanıtlaSil
  3. aldıklarını güle güle kullan fiyonk tokalarına bayıldm bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler. hemen bloguna bakıyorum:)

      Sil
  4. fiyonklar favorim!!! çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  5. şirinlere bayıldım güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. Hepsi mükemmel özelliklede broş ne kadara aldığını sorsam ? :)

    YanıtlaSil
  7. kolyen çok güzel iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  8. Ev terlikleri ve yüzüğüne bayıldım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Yine çok güzel şeyler almışsınız, hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,
    Süpriz yumurtadan çıkan şirinlerden bana şirine çıkmamıştı:=(
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil