7 Ekim 2013 Pazartesi

İncili kazak ve bordo sneaker kombini








 



Bugün İstanbul fashıon week başlıyor. 7-11 ekim arası.  o kadar defilelerden davet geldi. lcv yaptırdım. ama ben maalesef gribim. o kadar da hazırlık yapmıştım. çok ama çok üzüldüm. fashıon week katılmak çok istiyordum.  artık bir daha ki seneye katılacağım.  

Bugün ki kombinimde incili twist kazağımı bordo dolgu topuk sneakerımla kombinledim. kazakların içine gömlek giymeyi çok seviyorum. o kadar çantam varki her defasında twist'ın pembe çantasına elim gidiyor.hep onu takmak istiyorum:)                                        KAZAK: Twist
                                       GÖMLEK: Butik
                                       PANTOLON: Mavi
                                       ÇANTA: Twist
                                       AYAKKABI: Bambi

16 yorum:

  1. çokça geçmiş olsuuuuun (:
    ben krem bir çanta takardım , böylece inciler ve ayakkabı daha dikkat çekici olur diye düşünüyorum ^.^
    not: ayakkabın kalp ben . (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. bir daha ki sefere krem rengi çantayla takarım. önerin için teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Birde bana sor, bende gribim geçen seferki Fashion Week'tede griptim ama son gün biraz iyileşince gidip iki defileye girebilmiştim. Birdahaki Fashion Week'e iyi oluruz inşallah. Kombini beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) bir daha ki seneye grip aşısı vurulacağım ve kesin gideceğim:)

      Sil
    2. Haklısın, grip aşısı şart oldu artık :)

      Sil
  3. Canim bu ne güzellik kombin süper olmus ve ben kazagina bittim cok begendim cok bu arada cok gecmis olsun hic sorma bende hastaliklarla ugrasiyorum sonbahar girer girmez hasta olduk:( sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. sana da çok geçmiş olsun. beğendiğine sevindim.:)

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun.Kombinine ayrım yapamıyacağım her parçayı çok sevdim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle çok geçmiş olsun. Çok güzel bir kombin olmuş ama bluzun iki renk ya keşke sadece sol taraftaki açık renk olsaydı bluz daha da güzel dururdu. Ama yine de çok hoş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) Çok haklısın başka bir renkte gömlek giyecektim. ama o gün elime ne geçtiyse onu giydim.:)

      Sil
  6. Oy oy oy gecmiş olsun canım ya :( Renkleri çok güzel yine kombininin

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun ..Ben en çok çantayı beğendim :)

    YanıtlaSil
  8. çantana bayıldım. botlar desen harika . rengi özellikle. ama ben bu tarz giyinmiyorum . takibe aldım seni banada bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler .hemen bloguna bakıyorum:)

      Sil