11 Ekim 2013 Cuma

Leopar ayakkabı kombini














Leopar deseni detaylarda güzel bence.  ben sadece çanta ve ayakkabı da leopar deseni kullanıyorum. kombinimde hardal sarısı hırkamı siyah bebe yaka bluz, siyah çanta ve leopar ayakkabımla kombinledim. bluzuma broş iliştirdim. 

                      Bluz: Butik
                      Hırka: Mango
                      Pantolon: Levis
                      Çanta: Twist
                      Broş: Bijou brigitte
                      Ayakkabı: Zara
                      Saat: Casio retro
                      Bileklik: Stradavirius

15 yorum:

  1. Broşun çok şeker, hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. leopar deseni sneakerslarda çok seviyorum ben de! hardal rengi hırkayla da harika olmuş çok sevdiğim bir renkttir:))))
    çok sevdim kombinini cnm!
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. That yellow cardigan is stunning! I love the sleeves on it.

    Sharon xx

    YanıtlaSil
  4. Bu kombinini de çok sevdim, ayakkabıların çok güzel güle güle kullan, broşa zaten diyecek söz bulamıyorum! :)

    YanıtlaSil
  5. çok hoş bir kombin olmuş yüzünüde görelim ama:) dudak broşa bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:) iler ki yıllarda belki yüzümü gösteririm:)

      Sil
  6. Çok güzel bir kombin olmuş. Özellikle ayakkabıların çok hoş. :)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. beautiful! your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Bu kombine bayıldım canım. En çok da ayakkabıları sevdim....:))
    Mutlu bayramlar...:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. sana da iyi bayramlar:)

      Sil
  9. Kombinin güzelmiş ama ben en çok çantana bayıldım :)

    YanıtlaSil
  10. CEKETİN RENGİ ÇOK GÜZEL. TAK,BE ALINDINIZ EFENİM .BANADA BEKLİYORUM BYE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler. tabiki hemen bloguna bakıyorum:)

      Sil