23 Ekim 2013 Çarşamba

MİZU'DAKİ ÖRGÜ KAZAK MODELLERİ

              



Malum kış kapıda kazaklar çıkmaya başladı. hatta kış geldi. bu soğuk günlerde içimiz ısıtacak kazak modellerini dolabımıza eklemek şart oldu. ben de her sezon dolabıma çeşit çeşit kazaklar eklerim. 2013-2014 yılında moda olan kazaklar nasılmış bir bakalım..







Hırka ve kazaklar kış giyiminin en önemli parçalarından şüphesiz. örgü kazak , krem rengi kazak , kısa kazaklar şık ve tarz duruşuyla kışın fazla tercih ediliyorlar.


Bu yıl kısa tişörtler kadar kısa kazaklar çok moda bence eteklerle ve skinny pantolonlarla kombinleyebilirsiniz.  


         

örgü elbiseler soğuk hava da hem şık hem tarz gözükme imkanı veriyor. tek parça olmasının avantajı ''giy,çık'' durumu yaratıyor. siz de gardrobunuza birkaç parça eklemeyi unutmayın. 


bu soğuk havalarda rengarenk renkli tunik ile kışınızı renklendirebilirsiniz. 





umarım seçtiğim parçaları beğenmişsinizdir. yorumlarınızı bekliyorum. sevgiyle kalın :)

12 yorum:

  1. Çok hoşmuş, beldeki kemerleri atarsak daha da hoşuma gider. Artık o görüntüden sıkıldım sanırım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kemerleri mankenlerde daha hoş buluyorum herkese yakışmıyor bence:)

      Sil
  2. hepsinede bayıldım ve keşke hepsi benim olsaa :) zevklisiniz vesselam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönlünden ne geçerse o olsun inşallah. teşekkür ederim:)

      Sil
  3. bayildim hepsine ama benim favorim renkli tunik cok güzell sevgiler♥

    YanıtlaSil
  4. Mizu diye bir marka hiç duymadım. Duymadığıma göre öğretmen maaşı için pahalı bir markadır. Eh malum kışın yazlık, yazın kışlık alıyoruz daha çeşitli giyinebilmek için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mizu.com bir alışveriş sitesi. sitede genel de uygun fiyatlı şeyler var. ben de yazın kazak, mont, ceket alırım. indirimleri takip ederim.

      Sil